Wednesday, November 10, 2010

i truly love you, sweetie pie ♥


hah im already addicted to this song. comel nya. kan best kalau tiba2 bunny pegi tengah2 jalan lepas tu menari dan nyanyi camni. tapi bunny fair la kan. hahaha. lepas tu saya pulak jadi pompuan tu konon blushing, malu tapi mahu. wakakaka okay tak lawak. tau tu gedik. dah biasa dah. imagination lebih. haha tak sabar ni. lagi 19 hari bunny kesayangan saya ni nak balik. my kiddy kiddy pumpkin ♥


okay ni lah dia. yang saya rindui setiap saat. yang saya dok counting days bila nak balik. yang saya dok post sweet things kat facebook. yang saya spam tumblr dengan ayat-ayat jiwang, yang saya asyek bising kat twitter tu. semua pasal dia lah. dah jangan tanya-tanya dah. saya segan okek. saya tak rasa kenalan-kenalan saya kenal si dia ni. macam mana saya boleh kenal semua tu cukuplah kalau korang tau dia senior saya dulu. dan dan dan saya memang dah minat dia lama dah ^__^

haha kalau boleh semua pasal saya dengan dia antara kami berdua je sebab tu saya tak pernah upload gamba kitorang either kat fb ke twitpic ke. tau tau? hihihi :P lagipon saya tau nanti mesti ada yang cakap, 'macam dia sorang je ada pakwe' kalau saya asyek cakap pasal bunny je kan? sebab kan saya ada sorang kawan, dalam blog dia asyek pasal bf dia je. cis, macam dia sorang je ada pakwe. haha. oh saya ade dua pakwe. lagi sorg nak tau sape?

shahir lah sape lagi! haha saya pernah jumpa dia. tak caya tengok ni :DD

okayy daaadaaaaaaaaaaaaaaa :DD



27 comments:

stoberycoklat said...

alololo sweetnyer dia....encem bunny die..ptt arr asek baca sal bunny2 ingtkan patung bunny tertinggal kat umah..heeeee

Farah Hanis said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :D

Zeera Lana said...

so sweettt :)
suda ade buah aty pengarang jantung :)
hehehehe

shazzy :) said...

kak stobercoklat: hehe ni bunny betol laaaa. reality niii :D thanks kak! :)

shazzy :) said...

kak farah: heeeeeeeeeeeeee ^__^

shazzy :) said...

kak zeera: thanks hihi :))

ProfHariz said...

Nak komen! Sekian :)

shazzy :) said...

profhariz: hahaha fineeeeeeeeeee terima kasih kerana mengomen ;D

Syida Shu said...

adik manis ! semoga berbahagia taw ! hee hee . sukanya tengok orang berpasangan ni ! :D

shazzy :) said...

kak syida syg: thanks sbb doakan ye hihi :D

Nana S. said...

aww. comel la korang ;)
handsome & lawa.

shazzy :) said...

nana: thanks babe, dia handsome la saya tak haha tak malu nye ngaku bf handsome :P

Cheno Zainordin said...

suwitnyeeee! semoga berbahagia selamanya. kawen jemput yee :P

shazzy :) said...

kak cheno: huwaaaaaaa amin, insyaallah kak. cewah :P

lady mermalade said...

bljr kt mne wei shazzy? over the sea ea? ahahha

shazzy :) said...

zulaika: kat sarawak la yang :D

Amni said...

Boleh cakap sawak tak ni?=P saya sarawakian.. hehehehehe.....

saya pun lebih suka cite kat blog dari fb.. hehehe... sama la apa yang kita fikir.. t orang cakap, macam saya je ada laki.. haha

shazzy :) said...

amni: boleh sikit2. haha kan kan. sebab orang tak suke sgt dga cte pasal bf/gf kite :P

Aqilah Nur said...

market sgt taw dpt jpe syahir.jeles!heee

anithDEEBA said...

yeah yeah.keluar jugak gambar bunny die.sweet gila u ols. :) moga berbahagia yaww,shazea.

shazzy :) said...

aqilah: hehe biasa ah nak bg org jeles :P

shazzy :) said...

anith: thanks syg, pray for us tau :D

zazaw said...

aaaa shazyy .. handsomeeee nyeee..
untungggg laaaaaaaa :)

zazaw said...

aaaa shazyy .. handsomeeee nyeee..
untungggg laaaaaaaa :)

shazzy :) said...

zazaw; huaaaaaa mane ade hensem haha. anyway thanks :)

Cikgu Aini said...

alaaa...akak termissed entri nie la.. hehehehe.. so sweet! ;)

shazzy :) said...

kak ain: hehe takpe. ngade je lebih ni :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...