Nuffnang

Thursday, November 3, 2011

i miss you :(


Dear cinta hati, happy 15th monthlisary sayang. i love you more each day. alhamdulillah, i never thought that we would come this far. i am truly sorry for being such an immature, selfish and annoying little kid, a girl who likes to cry and sulk, a girl who wants her bunny to always treat her as an angel/princess (who doesnt?), a girl who always needs attention and the list goes on...








dah 3 hari berturut-turut nangis sebab tak dapat balik. kalau la boleh balik, dah dapat sambut dengan buah hati kesayangan sama2 dah!! :( doakan jodoh kami panjang ye, amin ^__^


17 comments:

yuyueyuliana said...

sokay dear, nnt bulan jun boleh jumpa kan? :)

dayaya's . said...

wow lama tu. Congrats. It's ok, x dapat balik pun, hati ttp dekat kan. Ececeh :)

shazzy :) said...

kak yuyu: boleh tu mmmg boleh, tapi lambat lagi :(

shazzy :) said...

dayaya: insyaallah amin :')

Siti Zuraina Bte Amran said...

sweetnyya...=)..

syakey said...

takpa shazzy, baru adventure sikit duduk jauh2 ni. heheh. tapi tahu lah hati pompuan kan,rindu tu mesti melebih2.

tp insyaAllah, semua mengejar ilmu dulu kan, jodoh tak ke mana :)

hanabunga said...

WHOAAAA CONGRATS! :)

azalia hjsalleh said...

ALHAMDULILLAH SYG. I'M HAPPY FOR YOU.
HARAPLAH BERKEKALAN LEBIH PANJANG. KALAU BOLEH HINGGA KE AKHIR HAYAT ;))

JGE DIRI AWAK KAT SNE TU.

nani :) said...

somehow tengok muka korang mcm sama kan ;)

shazzy :) said...

zuraina: thanks dear :')

shazzy :) said...

syakey: tapi sedih kot jauh-jauh ni. risau pon ada :(

insyaallah moga Allah permudahkan..

shazzy :) said...

hanabunga: thanks awak :')

lya: THANKS SO MUCH BABE. AMIN. MOGA ALLAH PANJANGKAN JODOH KAMI :')

shazzy :) said...

nani: alhamdulillah ramai ckp cmtu. hihik ^__^

zazaw said...

laaahaiii...
comel sungguh

shazzy :) said...

eceh kembang semangkuk :P

afifaa. said...

jauh di mata dekat di hati. hihi :)

shazzy :) said...

insyaallah :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...