Friday, August 26, 2011

iftar with the osem maria elena~


assalamualaikum lovely readers! ♥

how y'all doing? im good. very good alhamdulillah! while waiting for those pretty and fabulous ladies to post all pictures on facebook etc, why dont i just make this post then save as draft kan? kiranya masa korang bace ni, post ni sebenarnya dah ade dalam draft dalam 2,3 hari. why? because i am very excited to tell you guys about one golden opportunity that was given by odisi studio to iftar with maria elena y'all! tak kenal siapa maria elena? kalau korang tak kenal, korang memang pelik!

assalamualaikum~ kalau tak jawab dosa kalau jawab sayangggg in the house yaw!

okay i feel like screaming right now!! sejujurnya i adore kak maria just the way she is. tapi takdelah sampai obses gegila sampai makan tak kenyang, mandi tak basah, cakap tak keluar suara, pakai baju tak berbutang, jalan jatuh longkang. takde takde.

well, i knew her from one's blog je pon which i couldn't remember who, tapi once i watched her hijab tutorial tu, i was impressed with her flawless skin. macam minah salleh siottttttt! but lepas tu i tak follow her vlog kecuali yang karaoke tu which i actually laughed jugak lah. lawak tak lawak minah ni. lepas tu okay dah, tak ikot dah, but i sempat jugak la add her fb before she received too many friend requests kan. oh fb dato' pon dapat add. cecomel je dedua bagai pinang dibelah dua hokayyy! :D

lepas tu, i stopped stalking her. *sorry kak maria* heeeee :P lepas tu agaknye my rezeki jugak lah terbaca wall photos which she posted on her page; Maria Elena is Greek Helen. mase tu sesaje lah hanta gamba to iftar with her kan, sebab i know im just a normal person, nak suruh orang vote2 ni memang macam muka tebal gilaaaa T__T sekali bila Odisi Studio upload semua gambar yang ada, i was the second one to send. haha lol memang tak boleh blah! and mase tu after one week gamba dah upload, dah ade 300++ yang like. okay i didnt know pon when the picture was posted! then bila i tgok ramai jugak yang like, i started to post on the walls to get votes. tapi i tak post on my own wall. like i said, i segan T__T

the competition was the freaking intensed one. memang semua berlumba-lumba nak iftar with her. i said to myself, if it is my rezeki then whatever happens, i will eventually meet her. sekali alhamdulillah, i was in the thirteenth place (kedudukan yang sangat tak patut dibanggakan) well, its more than enough la kan? asalkan dapat! heeee :D omg sumpah la i ckp, i took about 4-5 hours jugak to decide which baju that im gonna wear,sibok pegi tanye ramai orang, last2 i chose baju kurung. miahahaha. kalau ikotkan hati, nak je pakai tudung bawal biasa tadi. but ntah, tetiba rajin nak pakai pashmina which i just bought 3 days ago! ade something happened 2 jam before i pegi ampang but ntah malas nak cerita :'(

we're ohsem liddat!

you guys are superb! kejap je jumpa macam dah kenal lama kan? :)


CREDITS: ODISI STUDIO
btw, okay sumpaaahhhhhh i was shaking bila amek gamba ngan dia. i donno why, maybe the restaurant was too cold or me myself was so excited meeting her! and i also got the chance talk personally with her! oh emm jaayyyyyyyyyyyyyyy am so eksaitedddddd! ^_^

taknak membebel dah, just wanna say thank youuuuu for this fantabulous opportunity everyone! thanks for those who have voted me as well! thank you so much! and one last thing, this event had changed one of my perceptions towards kak maria. well, nothing much because sometimes, things are better left unsaid~

see you again MARIA ELENA!! ♥ ♥ *hugs*

BYE GULFREENNSSSS! :D ^__^

and also check out their posts!! :D

20 comments:

♥ MRS ZACKS ♥ said...

nmpak macam dah lame kenal :)

NaEl said...

awww untungnya!! she's very pretty kan :)

nashina rika said...

besshh nyerr :) btw i singgah cni followyou.

Etong said...

gambar last tu super funny hehehe

shazzy :) said...

zakiah: agak laaaaaaaaaaaaa :'D

shazzy :) said...

najiha: very the petty babe!!

shazzy :) said...

nashnina; thanks dear, nanti i follow ye :)

shazzy :) said...

etong: hehehe dia kan suka buat muka :P

fia:) said...

waa seronokk :D

shazzy :) said...

heeeeeeeeee untunglah~~

hanabunga said...

waah bestnyaa teringin jugak :'(

shazzy :) said...

heeeeeee kena join contest lain kali :))

zulhilmi.tempoyak said...

erk.....sbnrnye...spe dye...??hihihi

azalia hjsalleh said...

bestnyaaaaaaaaaa
dpt mkn free eyh?
siap jumpa artis lg

teha said...

waa.. best nye dpt jumpa maria elena.. jeles2 >.< hahaha !

btw , selamat hari rye :)

shazzy :) said...

zulhilmi: emmmm retis youtube :-D

shazzy :) said...

lya: freeeee babe! buffet plak tu! :D

shazzy :) said...

teha: hehehehe ^___^ selamat hari raya tooo!

M.r.B.zaCk said...

Muke last2 tu menakutkn.... takot nk raye camnie.. haha

Nisa Greennnpanda said...

whoa~..bestnye awk dpt iftar ngan maria elena.. ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...