Monday, February 14, 2011

nak mintak tolong boleh?


assalamualaikum semua. ni post nak mintak tolong niiiii :D

please please please? *muka comel*

saje je ni nak join contest lagi tapi yang ni kene buat muka tak malu sket sebab nak kene mintak tolong orang kan? hehe camni, awak awak semua tekan sini lepas tu awak tekan sini pulak. sini tau! then tekan 'like'. boleh tak? hehehe kalau sudi la, kalau tak sudi takpe -.-

lagi satu, shazzy akan restock pin-pin kayu yang comel ni tau. order bebanyak pon boleh :-)

2 comments:

zazaw said...

kite dah undi awk yg cantik kan
:)
hehe

mr_mrs mikko said...

rajin eh join..
hihih..
;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...