Saturday, October 30, 2010

may you rest in peace dear sharkey :'(



tadi sedang sibuk online, ibu masuk bilik.

'sharkey is dead'

okay sabar. cool cool. macam polis tanya kenapa sharkey mati semua. sedih. sumpah sedih sekarang. sharkey baby, im sorry. i didnt take a very good care of you. lalai. lalai sangat. sorry sayang. sumpah sedih. hilang dah bunyi kucing gedik dekat rumah aku. hilang dah kecomelan seekor kucing yang gemok macam garfield kat rumah aku. ya Allah sedihnyaaaaaaaaaaa, menangis aku type ni. haaa menangis padahal takde la rapat mana ngan sharkey pon. sebab dia garang. lepas tu kalau orang pegang sekejap suka sangat cabut lari. sebab tu susah nak ada gamba ngan sharkey. tapi sekarang aku menangis, sayang jugak aku kat sharkey rupaanyaaaa T__T

rindu nak pelok badan gemok sharkey, rindu nak lari keliling rumah kejar sharkey, rindu nak bising2 sibok cari sharkey kalau dia balik umah lambat, rindu nak marah dia bila dia bising, rindu nak geletek perot buncit sharkey, rindu segalanya tentang dia. patotla haritu macam nak pandang lama2 je kat dia. sayaaaangggggggg sorrrryyyyyyyyyyyy :'(

tinggal gorgeous je sekarang ni.. gorgeous(girl) taktau lagi ni pakwe dia dah takde. gorgeous pegi klinik tu. balik tu mesti.. gosh i cant stop crying :'( :'(

9 comments:

nasarudin said...

sedey yerrrrr

Syugaga said...

babe.. im so sorry to hear that. i know exactly how you feel. sgt sedih. it might takes at least 3 days to heal the loss :'(

Cik Akma said...

eh time pegi umh aritu xnmpk kucing pon. jage gojes tu elok2 :)

shazzy :) said...

nasarudin: mestilah sedih :(

shazzy :) said...

nasarudin: mestilah sedih :(

shazzy :) said...

syugaga; i know righttttt isk;(

shazzy :) said...

kak akma; sebab tak bawak klua..

p a a n. said...

takziahh T.T

atok said...

RIP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...