Sunday, June 28, 2009

you're my life :D


nak tahuu takk ? tadi en saya drive dr kl ke seremban 120km/j .

hehe okay okay tepuk tangan cepatt ! haha . tade ah g umah nenek lah hee . saya la drive . yeaaa saya syg nenek dan atuk saya , muah muah ! nak tahu takk saya manja sgt ngn mereka sbb mereka yg jaga saya dr bayi smp umo setaunn , comel kann ? ahaa

atuk tersayang :)

nenek tersayang .
hee teringat perbualan saya ngn atuk tadi :)

atuk atuk cne knal nenek ? ta'aruf je eh ?
*gelak . haha yelahh keluarga kami yg aturkan . atuk kan first time tengok nenek pon da cair tauu

aceceyy awak tgk atok saya , selamba je ckp mcm tu . haha yeahhh saya nak cmtu gakk , ta'aruf jugakk tp laki skrg bukan cm laki dulu , heh paham2 lah kan . haha .

eee geram laa gerammm ! okayy , tade pape :D

18 comments:

pwincess AJA said...

oh dear,npe la comey sgt ble pakai shawl.
sys pakai cm ikan buntal kowt.
hahaha.:DDD

shazea :) said...

ahaaa ikan buntal ? lawak la sys :)

nik qistienna. said...

haha i paham i paham
kan best kalau byk laki mcm zaman dahulu kala. hehe merepek!

Cik Akma said...

da mcm cte ayat2 cintaa. taaruf gituu hehh ;P

e p i x ____ said...

ikan buntal pon comel apa.cute ajek.haha

shazea :) said...

tina l hiyeahhhh ta mepek btol neyh , hahaa

shazea :) said...

tina l hiyeahhhh ta mepek btol neyh , hahaa

shazea :) said...

sys akma ; hoyeahh tahu tape !

shazea :) said...

sys akma ; hoyeahh tahu tape !

shazea :) said...

fiq ; btoil3 ! hahaha

tanjungkasau said...

salam ziarah..adeng tak tau nak kato apo..adeng sokong jer lah

i'm bello said...

owhh..rindu atok gn wan kat rembau,n9..

:'(

shazea :) said...

tanjungkasau ; haha whtever :)

shazea :) said...

bello ; huhu okayy :)

-che zazaw- said...

huhiks..
so sweet owg dlu2 an
cinta pndg portamo
hoho

n9 tang ner shazea..?
kot2 dekat lax ngn tmpat i an..
leh melawat atok ngn nnk
huhuhu

atok said...

atok pon ada?
haha

shazea :) said...

zazaw ; kat paroi lah , hhee

shazea :) said...

mog pasan gilaaaa atok !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...